Anunt vanzare sau inchiriere apartament, fiindca pretul cerut nu este singurul factor pe care potentiali cumparatori il iau in considerare atunci cand aleg o proprietate. Ceea ce conteaza este prezentarea corecta, care va garanta accesul rapid la client. Prin urmare, inainte ca anuntul din categoria Imobiliare sa fie plasat pe anuntplus.ro, merita sa acorzi o oarecare atentie pregatirii sale.
Anunt vanzare sau inchiriere apartament
Indiferent de piata, cumparatorul se asteapta ca vanzatorul sa cunoasca produsul pe care il ofera. Prin urmare, un anunt profesional trebuie sa se bazeze pe recunoasterea fiabila a articolului.
Caracteristici si parametrii bunurilor imobiliare
Iata o lista a celor mai importante:
– zona apartamentului;
– numarul de camere si suprafata acestora;
– dispunerea camerelor;
– balcon/terasa/gradina si zona acestuia;
– incaperi suplimentare: subsol / depozitare / camara / birou;
– dotarea si standardul de finisare al spatiilor;
– renovari;
– incalzirea;
– costurile estimate de intretinere, inclusiv taxe fixe si variabile;
Referiri la cladire si imprejurimi
– abordare;
– imprejurimi, constand in scoli, locuri de munca, zone verzi, centre sportive si de divertisment, magazine, locuri de joaca, sali de sport in aer liber, garduri;
– acces, cu referire la acces la drumurile principale, transport public, parcare sau garaj;
– anul constructiei cladirii;
– tipul si tehnologia constructiei;
– modernizare termica;
– lift;
– starea zonelor comune;
– camere suplimentare;
– starea tehnică a cladirii si informatii despre renovarile recente si planificate;
– dotari suplimentare precum rampa pentru persoane cu handicap si carucioare, paza, sistem de alarma si smart home;
Determinarea grupului tinta
Pentru a-si vinde produsul cat mai repede posibil, vanzatorii incearca sa ajunga la cel mai larg public posibil. Convingerea persistenta despre limitarea negativă a gamei, ii face pe ofertanti sa se straduiasca adesea sa creeze un produs bun pentru toata lumea. Dorinta de a satisface asteptarile fiecaruia, umbreste faptul de a vinde/inchiria spatiul unei persoane sau unei familii cu preferinte subiective.
Atunci cand creezi un anunt, potentialul cumparator este inca necunoscut, asa ca merita sa incerci sa determini grupul de oameni, caruia-i apartine potentialul cumparator, așa-numitul grup tinta, un grup de oameni cu nevoi si cerinte similare.
Asocierea cat mai precisa a caracteristicilor proprietatii oferite cu cerintele potentialilor cumparatori este esentiala pentru o identificare eficienta a destinatarilor. Prin urmare, persoanele tinere si fara copii vor alege proprietati situate in centrele oraşelor, care ofera acces facil la comunicare, divertisment si amenajare camere. Familia cu copii, care este ghidata de siguranta, va alege apartamente curate situate in zone sigure, in apropiere de gradinite, scoli si locuri de joaca. In schimb, persoanele in varsta vor cauta apartamente la etajele inferioare, sau cladiri cu lift, deoarece pot avea probleme de mobilitate.
Analiza ofertei
Majoritatea anunturilor de pe site-urile de publicitate cunoscute sunt plasate de intermediari si vanzatori si proprietari cu experienta. Asa ca merită sa rasfoiesti site-urile de anunturi si sa faci o scurta analiza a avantajelor si dezavantajelor ofertelor de acolo. Totusi, trebuie avut in vedere ca anuntplus.ro vine cu o oferta care merita toata atentia si anume, fiecare anunt postat este promovat manual in grupuri din retele de socializare, care acem, sunt cele mai usoare metode de a face cunoscut un anunt.
Distinctia anuntului
Ideea unor vanzatori, despre cum ar trebui sa arate anuntul perfect, este atat de puternica, incat le este greu sa o depaseasca. Cand creezi un anunt, nu trebuie sa te bazezi doar pe duplicarea tiparelor obisnuite, fiindca merita sa te concentrezi pe:
– aspecte vizuale atragatoare, cum ar fi plasarea unor fotografii cu un element de decor atragator,
un titlu interesant, care se refera la nevoile unui anumit grup;
– cuvinte cheie;
– promovari gratuite, de exemplu, cresterea vizibilitatii ofertei prin retele de socializare;
Crearea unei descrieri a anuntului de la zero
Selectia anunturilor de catre cei interesati, are loc in doua etape: selectia initiala si compararea ulterioara a celor mai interesante oferte. Pentru a crea un anunt eficient, ar trebui sa te concentrezi pe rafinarea ambelor etape.
Titlu si cuvinte cheie
Listele de oferte disponibile pe cele mai populare site-uri web constau de obicei doar din titlu si fotografia principala. Acestea sunt doua oportunitati unice de a atrage atentia unui potential cumparator sau proprietar. Deja in faza initiala, reclamele cu titluri precise si in același timp lizibile, castiga un avantaj.
Sintagma de a inchiria un apartament, de obicei nu este suficienta pentru a interesa un potential client, dar inchirierea unei garsoniere in centru, are sansa de a atrage atentia majoritatii studentilor care folosesc mijloacele de transport in comun si mizeaza pe acces facil in centrele oraselor. Construirea titlului unui anunt, ar trebui sa se bazeze in special pe parametrii relevanti ai sediului oferit si a imprejurimilor sale, precum si pe nevoile unui anumit grup tinta.
Exemplu de informatii care trebuie incluse in titlul anuntului:
– Suprafata sau numar camere;
– Un avantaj deosebit al incintei: dupa renovare, balcon mare, aer conditionat, camere independente, cu vedere, termoficare, spatios, modern;
– Un avantaj deosebit al mediului: intr-o zona linistita, in centru, langa un parc, cu garaj,
– Data disponibilitatii: imediat, din octombrie, etc;
– Pret: chilipir, negociabil, comisioane mici;
Includerea cuvintelor cheie in oferta, adica expresii pe care cei care cauta le introduc cel mai adesea in motoarele de cautare, creste vizibilitatea anuntului. Cuvintele cheie din industria imobiliara rezidentiala includ, de obicei, numele oraselor si cartierelor populare, precum si suprafata si numarul de camere, dar si informatii despre scopul ofertei, de exemplu un apartament de inchiriat, spatii de vanzare, etc.
Informatii de baza
Atunci cand construiesti continutul principal al anuntului, evita excesul de diminutive si termeni care impun emotiile vanzatorului asupra clientului. Excesul de informatii necredibile, continute intr-o descriere inflorita, vor fi dificil de citit de catre privitor. Cand scri prima parte a anuntului, merita sa-ti amintesti ca numai continutul real si lizibil va permite cautatorului sa gaseasca cele mai interesante informatii.
Se sugereaza ca in prima parte a anuntului, sa fie inclusi doar parametrii de baza ai proprietatii, cum ar fi numarul de camere, suprafata, locatia, imprejurimile, tipul cladirii si locatia apartamentului, camere suplimentare, utilitati, informatii despre starea tehnica si renovari, echipamente si facilitati speciale. Datorita acestui aspect, clientii cu asteptari specifice, au sansa de a gasi mai rapid un loc care sa le satisfaca nevoile.
Avantaje si dezavantaje
Fiecare locatie are cel putin o trasatura distinctiva pozitiva pe piata. O analiza amanuntita a listei de parametri ai premiselor, pregatita anterior, va fi utila in identificarea avantajelor si dezavantajelor. Constientizarea avantajelor este primul pas catre imbunatatirea anuntului. Sarcina vanzatorului este de a indica in oferta, de la unul la mai multe beneficii rezultate din avantajele asteptate in mod special, de grupul tinta selectat.
La crearea descrierii anuntului, merita sa-ti amintesti ca acele caracteristici ale spatiilor, care pot parea un dezavantaj, de exemplu, lipsa mobilierului, pot fi un avantaj pentru unii cumparatori, prin posibilitatea unei amenajari proprii. Amplasarea la ultimul etaj nu trebuie sa fie un dezavantaj, mai ales daca anuntul include informatii despre recenta modernizare termica a mansardei, instalarea unui lift silentios, sau vedere spre orizontul orasului.
Profesionalism
Anunturile clare si complete, au sansa pentru incheierea rapida cu succes a unei tranzactii. Pregatirea fiabila a ofertei, va ajuta la evitarea intarzierilor legate, de exemplu, de renuntarea unei parti, chiar inainte de incheierea contractului.
Pentru ca anuntul sa fie complet si eficient, este necesar sa se furnizeze numarul de telefon al vanzatorului, sau chiar adresa de email. Furnizarea mai multor mijloace de comunicare creste sansa de contact cu clientul, indiferent de preferintele sale de comunicare.
Aspecte vizuale anunt
Majoritatea oamenilor sunt cursanti vizuali, asa ca merita sa ai grija de partea grafica a reclamei. Acest lucru se poate face prin adaugarea uneia sau mai multor forme vizuale la reclama, de exemplu, fotografii cu dispunerea camerelor;
In imaginile postate, indiferent de alegerea optiunii, merita sa arati un avantaj deosebit al spatiilor. Chiar si un apartament gol poate fi pozat intr-un mod care sa trezeasca emotii pozitive, cu putin efort. Pentru toate acestea, merita sa pregatesti apartamentul in avans. Organizarea si depersonalizarea interiorului, iti va permite sa-ti creezi o imagine despre tine, oferita in mintea cumparatorului.
Formarea pretului
Cand plasezi un anunt pe site-ul Anunturi Online Gratuite, merita sa completezi complet formularul din anunt si, in special, sa specifici pretul. Cautatorii, dorind sa-si faca alegerea mai usoara, filtreaza adesea ofertele in functie de criteriul pretului.
Daca inca nu ai decis sa faci o evaluare a apartamentului tau, atunci compararea anunturilor cu altele similare, va ajuta la determinarea pretului ofertei. Acest lucru va oferi probabil o idee despre piata, dar, in acelasi timp, rezultatul va avea o marja de eroare mai mica sau mai mare. In primul rand, trebuie avut in vedere faptul ca, in urma negocierilor, preturile finale de vanzare sunt de obicei mai mici decat preturile de oferta initiala. In plus, compararea starii unor apartamente este ingreunata de fotografii care denatureaza realitatea, iar in cazul închirierii, se dau preturi lunare, incluzand sau excluzand taxele administrative si utilitatile.
Negocierile sunt dreptul clientilor care le folosesc de obicei. In acelasi timp, un apartament cu un pret excesiv de mare nu va fi la fel de popular ca unul al carui pret de vanzare sau de inchiriere va fi la nivelul pietei. De regula, primul pret de oferta este cel mai putin realist de realizat si ar trebui sa fii pregatit pentru posibilitatea de a-l scadea.
Concluzia
Un anunt bun este primul pas catre succes, iar cu cat pasul este mai mare, cu atat obiectivul va fi atins mai repede. Indiferent daca scopul ofertei este vanzarea sau inchirierea unui apartament, anuntul este prima forma de contact cu cumparatorul. Merita sa te asiguri ca il vei convinge pe solicitant despre faptul ca proprietatea oferita este cea pe care o cauta.
Daca consideri ca ai ceva de adaugat la acest articol din blog, te asteptam cu comentarii si un like pe pagina noastra din Facebook si distribuie prietenilor pentru o mai buna cunoastere.